underbart<3

hej allihoppa:)
Idag vaknade jag vid halv nio.. illa... missade första lektionen..
andra lektionen var historia, lika kul som vanligt ..elelr inte...
sen matte... vi skulle få tillbaka proven och Hej ig tänkte jag... men så fel jag hade:).... jag frågade innan om många hade fått ig och fröken svarade jaa jätte surt... så jag satt lixom och bara väntade på det... men så får jag se ett väldigt fint g på mitt prov och en fröken som säger du ska vara stolt över dig själv:D hihi fett nice(a).... resten av dagen var jag jätte glad;D.... hah a slutade vid halv två och gick hem och sov ^^... vaknade för nån timme sen och snart ska jag göra lite historia...


Får just nu lite fina låtar från falle, eler mega söta ,jätte fina,buse fina som han säger;D... haha...


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0