Nicole helgsten<3

tänkte skriva lite om dom senaste dagarna=)

Torsdag.. jag, nicco, ea och falle bestämde oss för film kväll... 2 skräck filmer  ..efter det , träning mitt i natten, sanning och konka och tills slut somnade vi en timme innan min lektion började haha.... tror ni gick orkade upp sen?? nee skulle itne tro det va;).... nicco fick damp och skulle gå hem helt plötsligt men somnade på golvet 1 min senare hahaXD..... klockan ett var jag nere på stan och  åt lunch med farmor... och sen drog vi tillbaka till falle igen.. för att senare bege oss på träning  , som gick väldigt bra btw....efter det blev det lek...till tolv.... och för engångs skull så sov jag hemma;P....

Lördag upp vid 11, för att sedan vara banr vakt till 5:/....åkte hem åt världens godaste middag, och sen  hade pappa dukat upp 4 lärre flaskor, 14 skålar med snacks ...är det mello så är det;D....vid kvart i 9 drog började jag promenera till bion... kom typ exakt nio...fast vi skulle alla skulle mötas 10 i... nicco hade kollat fel på klockan så hon fick springa ändå hemmifrån sig hahaXd.... 10 över va vi inne i biosalongen... och efter 3 minuter så va jag och nicco skräckslagnaXD.... och fy faan vad jobigt det var när ea satt och skrattade igenom hela filmen förhan tyckte det var en komediXD ahha....efter det gick vi hem till mig och lämnade niccos grejer och åt lite godis:)... och fy faan vad jag ångrar att jag inte bytte skor...drog hem till falle och började kolla på eden lake... men bytte eftersom ingen kollade typ;P.. haha ...mys pys till kockan typ2 sen tog vi en promenad till mig eller promenad och promenad ea bärde mig hela vägen;D stod utan för mig i 20 min .... sen gick vi tillbaka för vi orkade itne gå inXD....jag var psykolog till nallebjörnen och falle och nicco gick 200 meterbakomXD..... mys pys till klockan 5 och nu bestämde vi oss för att gå hem på riktigt..Tack för helgen mina pissråttor=)<3...puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: nicco

tack för en underbar helg älskling, vi hade så kul! =)



älskar dig

2009-02-10 @ 19:59:56
URL: http://nicollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0