grattis bror<3

Försov mig till kvart i tolv idag... haha lyckat?!.....
gick på sista lektionen sommvar  engelska, och provet gick sjukt bra som vanligtxD....
slutade vid halv två, och drog hem och åt lunch med min käre bror som fyller år idag:) grattis till honom!!
typ vid 4 kommer phillip förbi:) så ska vi gå hem till honom och träffa niklas och malle:) myys!<3

sen ska jag iväg med mamma på typ klass möte.... gud va roligt!! ahha ...
 men nu ska jag nog kolla lite på tv och så... ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

High five dagen för uppsalisar idag har jag bestämt!



Cariiiin sluta försov dig <3

2009-02-26 @ 14:17:22
Postat av: Rasmus

^

2009-02-26 @ 14:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0