tonfisk smakar som ***** haha!!

Hej:) sitter på bussen på väg till sthlm ..ska träffa kusinerna och lite av släkten:)  förstår inte varför haha eftersom vi ändå ses på jul;D haha men jaja blir väl kul!

Igår vid fyra kom malle hit, vi började laga massa pastasallad och andra goda saker.. haha fy fan vad mätta vi blev... vi kaosade dansade sjöng exakt som det brukar vara en malle och carin kväll;) haha.. vid typ halv ett kom danne förbi och lekte med oss ett par timmar innan han drog vidare.. TOFFEL!! haha;) .

Som ni ser så ser bloggen lite anorlunda ut.. haha mitt i natten fick jag och malle för oss att vi skulle göra om den, och eftersom vi sagt rock´n roll dude hela kvällen så fick dt självklart vara med.. haha

nu ska jag kolla på en film innan jag ska av!:) hihi puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0