Godmorgon

hejsan hoppsan!:( hihi klockan är kvart över åtta *gäsp*bussen som jag skulle tagit gick för 15 min varför ska man vara uppe så här tidigt för? onödigt tycker jag!! om typ en halv timme ska jag vara på dagiset..tur att barnen är så söta och roliga annars skulle jag aldrig orka ta mig upp två dagar ivecka för att ta hand om dom...men idag vaknade jag med  ont i halsen och ont i huvudet, bara jag inte får feber!! så idag får jag tyvärr inte träffa mina bebisar..

Efter dagiset skulle jag fika hos våra grannar, ska nämligen bli barnvakt åt deras barn på 2 och5 år=) haha märks det att jag tycker om barn?(a) men vi får se vad som händer med det...hihi sen är det ju såklart träning! vi får hoppas att jag mår bättre snart! eftersom jag ska  brottas och ha armbrytning på träningen ska nämligen bevisa för två små pojkar att tjejer också kan vara starka!! hehe;D . skriver mer när jag vaknat för tänkte sova en liten stund ..ha en bra dag! puss och kram:)


bara jag som saknar den känslan? åååh sakna det året!!:)
Excaliburs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0