18.00

Hej:) komhem från landet för nån timme sedan:) fy fan vad mysigt jag haft det där ute!! åkt eju ut vid lunch i fredags, och så fort vi kom ut va det glögg hos min morbror, =) sen hem byta om och middag där igen med släkten:) mys!! öppnade julklappar med dom, och sen drog vi ut och lekte i snön med alla barn:) hihi somnade kanske vid 2, nästa morgon va det väckning vid nio av mina sysslignar som ville åka pulka, så va ute hela dagen med dom underbart med snö måste jag säga! sen vid halv fem va det glögg uppe i stora huset med alla=)  och sen efter det va det middag hemma hos oss:)  full fart hela tiden kan man säga;) hihi..

Nu sitte rjag hemma och lyssnar på musik med ett glas julmust i handen( det ändå jag druckit sen onsdags kväll,^^)


Jaja nu ska jag nog hem till malle och mysa:) hihi puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0