14.18

bra bloggning eller hur? hahha

Igår va jag på dagiset, sen gick jag hem hela vägen , duktigt fan! i mitt trapphus satt malle och fia och väntade, =) vi sjöng och busade, sen vid halv sex drog vi ner på stan och åt lite snabbt, för att sedan åk aoch kolla på basket tyvärr förlorade dom, men efter det drog träffade vi bror, och åkte ner på stan köpte massa gott och äåt lite igen haha tjockisar;) sen skulle sötnosarna åka hem och jag gick hem i bara strumpbyxor i typ 20 minus.. lyckat? nej för idag vaknade jag vid två med feber och sjukt ont i halsen.. haha
  jaja om typ nån timme kommer malle hit så ska vi bara ha en myskväll!:) skönt! men nu sk ajag sova lite till^^ puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

MYYYYYYYYYSIGT VÄRREEEE <3

2009-12-19 @ 17:13:16
URL: http://cheermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0