malle är en söt liten kossa

Kom hem från danne nyss, och nu sitter jag och pratar med malle i telefon=)

igår runt kvart i nio så drog jag ner på stan och träffade malle, sen drog vi till burger king och träffade viktor och oskar en snabbis=)  vi missade tåget till danne haha....
jag och nicole tog tåget till danne, men malle stannade kvar och snackade lite mer med dom.

efter ett tag hos danne fick jag och victor för oss att vi skulle ha godis haha, och crilleboy var sugen på korv haha....
efter typ 2 timmar va vi hemma igen , tog sjukt långtid och gå! vi kollade lite på film, och chillade. sen blev alla sjukt trötta helt plötsligt , fast jag va as pigg, haah så jag gick runt och väckte alla hela ti den snälll som jag är(a) haha, men tills slut somnade jag oc´kså, i en minimal säng med cille....  klockan elva kommmer danne in och väcker oss.. och fy fan vad jag hadfe damp då ! haha hatar när folk väcker mig!!
jag nicco och victor tog tåget in till stan. och nusitter jag här och pratar med malle i telefon , vi försöker bestämma vad vi ska göra idag^^... men jag skriver mer ikväll! puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0