helgsten i mitt hjärta

halloj=)

vaknade nyss^^ haha, men jag va faktiskt uppe i skolan imorse.. haha så du får man sova till 5(a)..

Ikväll tror jag faktiskt jag bara ska vara hemma och chilla, för jag har itne varit sovit själv sedan i onsdag, haha så det skulle faktiskt vara skönt^^... haha men man vet ju aldrig vad som händer i min och niccos värld;D haha..

men imorn ska jag iallafall hem till min farmor och farfar och fika , eftersom dom kommer hem från skåne idag:).
och på fredag drar jag till landet, äntligen!  jag har faktiskt  saknat det, att bara kunna sova ut och sen gå och göra vad man känner för och prata med alla, och klänna gemenskapen!:)

blev en ganska tråkig blogg! men jag bloggar nog mer imorn^^


puss<3




UMC<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh UMC! hihi



du och jag är konstiga! =)

teling i mitt hjärta!

2009-08-06 @ 02:03:45
Postat av: Anonym

haha men det där är ju inte hela umc ;(

2009-08-06 @ 17:44:54
URL: http://cheermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0