träning=)

Heeeeeeej!

fy fan vad jag är mätt! haha bara så ni vet ;)

Kom hem från skolan för några timmar sen, och har sovit lite och ätit sen dess... haha måste bara berätta hr många vi är i min spanska grupp xD  man ska typ vara 30 st i varje grupp men min grupp är mobbad, så vi är bara 7 st haha ..
Vi hade matte också idag, och fy fan vad jag kommer suga i matte b xD .


Ikväll är det träning!=) hihi sen ska jag leka med Nicco=D.. vi får väl se vad vi hittar på,  det blir väl nått galet som vanligt;)...

Imorn får vi se vad som händer på dagen, men på kvällen ska jag vara med danne och nicco=) mys!

men nu ska jag kolla lite på tv!  ha det! puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0