Seg på att blogga...

jag vet!!  men när jag går i skolan har jag knappt ork för nånting.. haha men när våra datorer kommer ska jag nog se till att blogga lite oftare.

Idag började skolan vid halv elva, och jag kom hem runt halv tre , och har sovit sen dess... haha ovanligt att jag sover jämt heller hur?(a)
Snart kommer malle och då blir det träning..inte alls sugen på det...men men..

Helgen var jätte mysig, tillbringade den med nicole så klart^^ och lite andra personer!:) och nicco gammla klipp och pepsi så snart som möjligt?:D(a)

Men nu måste jag byta om!
 
puss puss puss

Kommentarer
Postat av: nicco

ALLTID , så snart som det bara går! =D hihi



lycka till på träningen! =)



<3

2009-08-24 @ 18:54:58
Postat av: Anonym

här känner man sig speciellt..



"lite andra personer också" ..

:P

2009-08-24 @ 21:17:58
URL: http://cheermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0