Norge=)

Nu ær jag i norge, och campet ær slut, sjukt kul har det varit!! och fyfaaaaaan vilken træningsværk jag har! kan fan knappt gå hahaxD. 

Jag lisa og malle kom hit fredag eftermiddag , och møtte upp ida på stationen=) åkte och kollade på idas træning. sen åkte vi in till centrum och møtte upp musmus ig nicole=), tog tåget tilll ida och somnade ganska sent.. næsta dag førsov vi oss såklart, och fick spriinga till tåget,  førsta dagen på campet gick jætte bra, och var hur kul som hælst=)
 
vi åkte hehm och la oss och kollade på friidrotten, och skulle senare g coh och duscha och æta, men sjælv klart somnar vi redan vi 8 och vaknar næsta dag vid kvart i 7 haha:) kom knappt upp er sængen, før har så sjukt mycket træningsverk , och ont i foten=(.... men det gick vældigt bra idag med, lisa skruvade=D och jag børjar komma øver min rædsla(a).

gud vad jag ær seg p åatt skriva just nu! haha har typ suttit har i en timmexD...

juste...
usain bolt ær vælrdens coolaste!! love him!
Kløøscht!<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

yeeey, jag skruvade (nästan) hahah! :D

2009-08-17 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0