nicole är så jävla bra!

Kom just hem till nicole efter att ha ätit en jätte god middag med pappa=)
Sjukt skön träning idag, typ inga där, men ändå  börjar koma över min salto  nu!=D ÄNTLIGEN! HAHA
Just nu sitter vi och väntar på att victor och danne ska komma, vi ska väl kolla på film eller nått=).


Vet inte vad jag mer ska skriva om haha;D.... blir mer blogg imorn=)

puss puss<3



Måste bara berätta om min älskade leo "lelle" helgsten, min lilla ögonsten!
Världens sötaste hung, jag och han ska börja på agility=D haha vi är redan grymma!
men nu ska jag gå ner och gosa med mitt hjärtegull!



LEO,the love of my life<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

va med slashi då?? :O

är du otrogen?

2009-08-22 @ 01:57:14
Postat av: niccoo

det är du som är bra hjärtat!

hihi lelle, våran älskling!



<3

2009-08-22 @ 16:39:26
Postat av: Carin

Ne , masse jag är inte otrogen, slashi är ju min andra hälft, men jag är bara inte kär i han;) haha. men jag älskar han sjukt mycket ändå=D <3

Yes nicco!Lelle är vår=D<3

2009-08-22 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0