möte är boring!

hej hej alla sötnosar:)

Kom hem från nicole för en stund sen=)...sov där med crilleboy inatt:)

Har ju vart på landet som ni vet, och kom hem igår kväll.
sjukt mysigt har det vart! bara kunna gå runt och göra exakt vad man känner för. Underbart väder, och  alla släktignar nere på stranden och äter och har trevligt tillsammans! men lite jobbigt är det när man har 15 barn efter sig;) haha but i love them!!:) Sen hade vi visions möte också.. om hur vi ska göra med skägga i frammtiden... sjukt tråkigt haha..xD

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, kanske skulle vara med nicco danne och crille ikväll, men vi får se:)

Sen måste jag verkligen städa mitt rum...hur stökigt som helst.. haha.

 men nu sk ajag äta lite och nog asätta på en film. puss puss<3

Mitt 7 dagar gamla kusinbarn:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0