me love you

Igår kväll rint 9 gick jag till stationen för att ta tåget till knivsta med nicco, haha men dåliga som vi är så missade vi det så klart;D..kom dit runt 10 och chillade ltie hemma hos danne, innan vi började cykla mot crille, haha och fy fan vad danne är ådåligt på att skjutsa , han och nicco kom typ fram en timme efter mig och crilla haha xD.
 
När vi kom dit bytte  vi om nästa direkt och hoppade i poolen, fy faan vad härligt det var!
när vi alla började frysa gick vi upp och tog en varm dusch som nicco och crile älskade, men jag tyckte det va alldeles för varmt haha... kall dusch är det som gäller ju (a). vi kollade lite på tv och snackade åt chips och lasange=).
 
Men när klockan började närma sig 2 så cyklade jag och danne hem, och lämnade fjollorna;D... nån timme senare låg vi i sängen och snacka massa skit^^ och somnade typ 2 timmar vi skulle upp igen haham lyckat!!
20 över 7 så gick vi upp och började gå mot tåget... och sen va det prov , som för engångs skull gick ganska bra^^.
 
nu måste jag verkligen springa ner , bilen står och väntar. ska ju till landet i helgen:). men jag skriver när jag kommer hem igen ( typ söndag) =).  ha det bäst!
 puss<3

typ välrdens sexigaste (A)<3 haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0