Lördag

Har man tråkigt så har man;D....



Jag sover: För lite
Jag är: ett otursbarn;D
På fritiden: Tränar jag och är med vänner
Jag vill köpa: Hmm.. det finns mycket jag vill ha just nu.
Om sex månader: Är jag rik (a)
Blir jag glad utav: Cheer ,vänner och familj
blir jag förbannad på: När folk väcker mig;D
Gröna eller Röda Äpplen: Gröna
Vem ringer du när du är arg/lessen: Malle ,Lisa och Nicco<3
Gillar du golf?: Njaa inte så mycke
Vad skulle du behöva nu?: Sommar lov!!
Senast film såg du?:
Vad stör du dig på just nu?: Att jag är skadad
Vilken tid gick du upp idag?: Halv tre(a)
Ätit frukost idag?: Jaa faktiskt:)
Har du sovit i din egen säng inatt?: Japp
Har någon sovit i din säng?: Haha jaa
Vad såg du senast på tv?: The hills.
Har du strumpor på dig just nu?: Nee
Hur svarar du i telefonen?: Världens bästa carin
Vad längtar du mest till?: Sommarn och sm:)
Använder du smink?: Yes
Är du ensam nu?: Nee pappa är hemma^^
Vad har du gjort idag?: Sovit,pluggat och ännu mer pluggat=/
Vad ska du göra imorrn?: Träna=)
Vad ska du inte göra imorrn?: Jadu, det finns väl mycket jag inte ska göra imorn..
Vad är du bäst på just nu?: Det finns mycket jag är bra på;D
Vill du bli när du blir stor?: Bäst:D
Vart vill du bo när du blir stor?: Sthlm
Håller du dig till nån speciell kost?: Nej
Exakt hur mycket gillar du att bada i havet?: Så hääääääääär mycket
Är de okej att gråta?: Jaa
När grät du senast?: Hmm....det var en bra fråga
Prata eller va tyst?: Prata!!!
Vilken årstid tycker du bäst om?: Sommaren.
Laddar du hem musik & film från Internet?: Ja
Va skulle du göra om du vann en miljon?: Jag är redan rik så.... haha
Vad är de bästa med julafton?: Familjen!:)
Tänker du mycket på ditt utseende?: Jaa
Är du skyldig någon pengar?: Ne inte just nu.
Bär du glasögon/linser?: Japp linser.
Tycker du att de är viktigt att ha märkeskläder?: Nej
Hur många gånger har du fuskat i ett prov?: Har väl hänt^^
Har du piercing?: Nej
Vilka är de viktigaste personerna i ditt liv?: Familj och vänner.
Vad slösar du mest pengar på?: Inget..pappa betalar;D haha...
Vill du gifta dig?: Jaa, men det får vänta ett tag.
Låser du toa dörren även om du är ensam hemma?: Ibland haha
I vilka länder har du vart i?: eeh,Danmark,Österrike, Grekland, Spanien ,Frankrike, Italien , Norge, Estland, Finland, Colombia, haha kommer inte på nå mer just nu;P
Solar du ofta?: Nee inte så.
Är du bra på att laga mat?: Jaa ganska
Vad har du för klädstil?:
Är du flygrädd?: Nej
Vad dricker du helst när du är törstig?: Vatten
Vilken är din favoritglass?: Isglass:D
Tror du på ett liv efter döden?: ja
Vilket kaffe sörplar du mest?: Tyckerinte om kaffe!
Vilket mobilmärke föredrar du mest?:
Har du vart deprimerad?: lite
Tycker du om sushi?: nej!
Vad äter du helst när du ser på film?: Godis
Lever dina föräldrar tillsammans?: Ja=)
Skulle du vilja träna någon slags kampsport?: haha ne tror inte det.
Har du tandläkarskräck?: Nej
Vad heter du i mellan namn?: Maria och Silvia
Är du morgon eller kvällsmänniska?: Kväll!
Var är du född?: Colombia
Vilken hårfärg har du naturligt?: Mörk brun
Biter du på naglarna?: Ne har slutat:)
Är du beroende av något?: Jaa
Hur ofta motionerar du?: Typ varje dag

Jag är brun: aa
saknar någon just nu: JA!
svär ofta: Ganska
sjunger i duschen: Ja det är klart jag gör
är en morgonperson: Nej , haha
skrattar åt mina egna skämt: jaa dom är ju så roliga;)
äter snabbmat varje vecka: aa tyvärr.


Har du?
syskon: Japp
för många vänner: Man akn inte ha för många
färgat håret: yes
hållt ett nyårslöfte: nej haha
sagt jag älskar dig till någon: ja
brutit ett ben: Nej
tappat bort mig i min hemstad: Nej
sett en fallande stjärna och önskat: Ja
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: hm.. tror inte det
har en hemligthet som ingen vet: jaa
struntat i ett prov: ja.
sovit en hel dag: ja
somnat gråtande: mm


Brukar du?
titta dej själv i spegeln: Ja:P
drömma mardrömmar:  Ja.
sminka dig: Ja
klä dig i vitt: ja
fälla folk: haha ibland;D
hata folk: inte ofta
lita på folk: ja
skratta när nån ramlar: jaa skadeglädje är roligt ju;D


Vem?
pratade du i telefonen med sist: Malle
skrev du med på msn sist: Nicco
saknar du: en viss person(a)
kramade du sist: Bror
gör dig riktigt glad: Malle


Sista person som?
sov i din säng: Min nalle;D haha..
fick dig att gråta: Jag vet faktiskt inte.
du delade en dricka med: Jag vet tine
skrek på dig: Bror haha
du fick sms från: Lisa


Hur?
svarar du i hemtelefonen: Carin
svarar du i mobilen: Världens bästa Carin;D ahah
fördriver du tiden: massa saker
mycket pengar har du just nu: 10000000000:) haha


Senaste:
låt du lyssnade på: Waitin medbLandon Austin
du åt: Glass:D
film du såg: hmm.. 40 days and 40 nights
du åkte buss: Igår
tv spel du spelade: Jag vet inte


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad glad jag blir!

hjärtat, du gör mig lycklig:)

<3

din malle

2009-04-19 @ 12:42:20
URL: http://cheermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0