inspelning av musikvideo...

Igår vaknade jag klockan halv åtta av massa sms, palla det ! haha... ringde malle och lisa vid åtta och sa att dom ska vara på stationen klockan tolv! för vi skulle nämligen till rullsand med discocrew de skulle nämligen spela in musikvideo till årets sommarplåga "husvagn, och vi skulle vara statister=D

sov vidare en liten stund och gjorde mig sedan iordning:)

Drog ner på stan med mamma klockan 11 och shoppade lite saker:) sen mötte jag upp flickorna och vi begav oss med tåget mot Älvkarleby.
När vi kom fram var vi tvungna att vänta på Anders i typ en halvtimme....men självklart passade vi på att sola och ta kort undertiden haha:D.
 Anders hämtar upp oss,blonderad och väldigt sminkad, han såg ut som Danny  fast lite mer gay haha;D....

När vi kom fram till rullsand ,la vi oss och solade en stund sen blev det dags för lunch, och fy  fan vad vi goffadeXD haha...
nån timme senare drog inspelningarna igång....och efter ganska många tagningar, fick jag och lisa lägga oss i solstolarna ich vara med ... hahaXD..
Efter allt var klart i husvagnen drog vi ner till stranden spelade lite volleyboll och gjorde lite roliga danser;D....

När allt för dagen var inspelat drog alla upp till husvagnen igen och började plocka undan, och efter annu en timme satt vi i bilen på väg hem.. och kollade på typ 130 bilder siom vi tagit underdag=D

Tack för en underbar dag flickor:)....jag mår bäst med er!!, och fy fan va roligt vi haft med massa sol , skratt och pinsamheter ;D

här är lite bilder från dagen:




Discocrew och Svante grundberg.




Skriver kanske mer ikväll efter träningen..:)<3


Kommentarer
Postat av: malle

HAHA fyfan vad pinsamt det var på toaletten! :O

alltså seriöst :D hahah



jag älskar er och jag mår så bra med er! <3

tack för att ni finns

2009-04-26 @ 21:05:58
URL: http://cheermalle.blogg.se/
Postat av: Carin

haha skoja inte!!

asså visst är bögen rolig...

Nej såg du hur han dansade eller? hahhahahahXD



Älskar dig !!<3

2009-04-26 @ 21:53:29
URL: http://cheercarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0