inte än,detärförtidigt!

dagen har varit rätt seg

skola
sovit
plugg
låter inte så intressant..jagvet=/


imorn är det ganska skön skoldag och sen ps träning med pappa och malle=D alltid lika rolig!! och imorn ska det gå bättre en förra träningen iallafall;) för ni ska faan ha det där sm guldet!!:)

men nu ska jag göra nått gott att äta och kolla på tv..

Juste jag måste också tillägna några ord tilll min farmor!  hon har åkt in på sjukhuset igen och blivit sämra tumören har tyvärr spridit sig=/ pratade med henne för en timme sen och att höra sni farmor som typ är den starkaste personen jag känner gråta och vara rädd är inte kul...men jag fick henne på bättre tankar...hon berättade även att när hon pratat med doktorn och han sa att hon var sjukt hade hon sagt: Doktorn jag har inte tid att vara sjuk, jag har barnbarn att ta hand om och jag har faktisk lovat dom att jag ska leva tills jag blir 103 så nu får du fan göra mig frisk.... haha det va ganska roligt tyckte jag=D....Men min farmor är stark och hon kommer klara det!!:)

tänker på dig farmor!<3

skriver mer imorn!=) puss<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh hejja farmor hejaa!



du kan alltid prata med mig vet du älskling!

<3

2009-04-15 @ 22:13:24
URL: http://cheermalle.blogg.se/
Postat av: Carin

mm heja farmor friskt humör;D....hihi=)



jag vet hjärtat!<3

2009-04-16 @ 09:31:21
Postat av: yasmine

go din farmor! krya på henne :)

2009-04-16 @ 16:08:56
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Farmor kommer klara det , det vet jag! Om hon har dig som barnbarn så är det nemas problemas!

Hoppas det blir bättre! finns alltid här<3

2009-04-17 @ 16:38:54
URL: http://nicollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0