du är så söt när du ler...

vaknade vid 11 av väckarklockan, estersom vi var lediga idag drog jag till malles och fias skola, träffade lite folk från min gammla klas, och jag kan säga jag saknar 9g!!<3 efter det drog vi till mcdonalds och  sen drog vi runt lite på stan, kom hem för en stund sen och har just bestämt att musse,långben och cheerwallis ska sova här , det blir myys!!:) nej nu ska jag kolla på tv!! puuuss






On and on
This love I feel for you goes on and on
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.
You'd be like heaven to touch.
I wanna hold you so much.
<3

Kommentarer
Postat av: långben

ja det ska verkligen bli riktigt myysigt :)<3

tack för att du alltid ställer upp darling, jag får lite dåligt samvete!



<3<3<3<3

2008-09-25 @ 17:12:54
Postat av: Anna

naaaawww va gullig du är! du är också söt när du ler, eller jaha du kanske inte pratar om mig, du kanske pratar om F!!! hahahahaXD älskar dej baby!!

2008-09-25 @ 17:16:33
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Anna

jag längtar också superduper mycket!!! hihi det ska bli så roligt så!! klart jag älskar dej stumpan(<3

2008-09-25 @ 18:28:57
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0