3 dagar kvar till Camp texas<3....

skolan va väl helt okej idag, och jag har precis ätit majskolvar, och ska snart på träning. Helgen va as rolig:), först mys med girlsen tor-fre och å¨fredan Fick äntligen träffa min Vivi:) och jag saknar dig redan!!, didi va också kul att träffa!!, haah vi sov och åt 24/7 kan jag sägaXD... hoppas vi ses snart igen!!
Igår va det träning som gick braa:) och Min älskade ankiborg var grym!!! jag är stolt över dig alskling!!<3
ne nu ska jag iväg och träna!! ha det braa pöss.

Bara för jag älskar min ankiborg!<3

Kommentarer
Postat av: Ankiborg

åhh tack vad gullig du är gumman! hihi älskar dej också!! puss

2008-09-29 @ 21:56:38
Postat av: malleeeeeee

ahhaha gymmaste helgen:D

det var sååå kul:D

men nästa gång måste vi stunta mer och sova mindre;D haha

<3<3 jag saknar dem!

2008-09-29 @ 22:09:44
Postat av: Ankiborg!

hahaha, ankiborg<3cackiborg cackiborg<3hihi ankiborg<3cackiborgsmamma alltid!! du är lätt den skönaste!!

2008-09-29 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0