Tidig morgon för mig....

vakna vid halv11 av massa konstiga ljud, hmm.... det va visst några som lät i min säng;D ahha... kunde inte somna om fett jobbigt.
förresten träningen igår va sjuukt kul:) alla var grymt duktiga!!, jag och mallle stressade hem, och skyndade oss in i duschen , och fick ett sms av vidar som sa att dom var i uppsala nu.  åkte hem till malle åt en väldigt god middag, kollade på skräckfilm, och sommnade runt fyra, och nu sitter vi här! ne nu pallar jag inte skriva mer
ha ett bra liv. pöss


Kommentarer
Postat av: Anna

asså du är ju för söt på alla möjliga sätt och vis!! puss!

2008-09-27 @ 22:28:41
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Ankiborg

nee du är sötare!!! <3

2008-09-28 @ 20:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0