Mysig dag med girlsen....

vaknade vid halv ett av att telefonen ringde, det va malles som sa att vi skulle ses vid fyrishov halv tre , så typ tiio över två cyklade jag ivög och mötte upp malle och fia på vägen, anna anna och ida-maria va redan där, så vi började bygga direkt....
efter typ 3 timmars byggande åkte vi hem, när jag kom hem låg det en lapp på golvet, och det visade si att min bror oxå dragit till landet, så nu va jag helt ensam, hehe... nej nu ska jag laga lite mat fr jag börjar bli hungrig, sen får jag se vad jag hittar på!!


Celthor
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

WOOHOOOOO! Celthor in my heart! <3

2008-09-21 @ 10:50:07
URL: http://annawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0