kul att vara sjuk på kulturnatten.....

yoo broo ...
vaknade vid 11 av att telefonen ringde, sensatte jag mig framför datan och snackade med cheerwallis och ankiborg, vi la ner allt med kulturnatten efter som  jag  var sjuk och dom inte ville bli smittade,  kollade på tv och somnnade och vaknade typ vid halv 4 sen har jag bara degat runt med mig själv , och haft jätte kul ahahXD.....
men jag får väl hoppas at jag är så frisk så jag kan träna imorn, eller iallafall köra lite lugnt!!
nej nu ska jag göra slut på denna tråkiga dag och sova lite tror jag... hade kul och knulla inte med vem som helst denna natt!! hhahahaXD





haha gud så små man kan vara^^, miniversionen av grabbarna ur 9g;D

Kommentarer
Postat av: Anna

alla bara bråkar med mig och typ hatar mig och det får mig så jävla less på livet.. alla typ dissar mig på sms också ingen svarar och jag går typ under jorden!

2008-09-14 @ 11:08:38
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Anna

haha älskar dej!!



heej ankiborg!!(L)



heej ankiborg(L)



haa ankiborg skriver hej till sig själv!! haahah

2008-09-18 @ 21:42:22
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0