if only you...

skolan va helt okej men bara 2 lektioner, eller tre om msn räknar med mentorstiden men det har vi ju bara i 20 min;P hehe, klassen skulle bestämma vart vi ville åpka på klass resa, och  jaa haha jag tror vi måste tänka om liteXD, ahha...
 efter skolan drog jag malle och fia hem till mig hämtade träningskläder och drog senare vidare till malle, efter några timmar där , stack vi på träning som va riktigt roligt idag:).... börjaar komma över min rädsla för rondat flickis salto, bara 16 st kvar sen är det än vana enligt andersXD ahha.... jag elin malle och fia stannade kvar gasnka länge efter den va slut fia satte nästan halvskruv:)..... sen trampade vi hem på våra cyklar, jag kom hem och pappa hade köpt massa gott som jag nu sitter och tjockar imig;P, danne drog ut och kommer väl hem 4 inatt, och som vanligt kommer han väcka mig eftersom han inte precis smyger:P...imorn ska jag antagligen stunta med lite folk:)... efter har jag ingen anning vi får se va det blir.... ne nu ska jag kola lite på tv!!<3

skulle inte kunna klara mig utan dig älskling<3


Kommentarer
Postat av: Anna

ditt leende får mig att leva gumman! tack för att du finns!!<3

2008-09-20 @ 12:35:03
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0