he´s yummie^^ haha...

skolan, va ganska soft idag, först spanska som är väldigt svårtXD haha...sen matte som jaa är svårt på riktigt eller hur ankibooorg?(a) hihi... sen lunch i typ 1 och en halv timme som vi gjorde brosher på( ahha hur fan stavas det?) min och annas till danna va roligXD,sen etfer det engelska som vi tittade på film på..
ahha gud va jag itne orka skriva mer idag så det blir en tråkigt blogg!! imorn är vi lediga så jag ska nog til malles skola och  efetr det får vi se, och på fredag kommmer anders och vidar äntligen:D...
och fresten ankiborg och cheer wallis är bääst!!:)

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ!!!!





CHEERCARRE ÄR BÄST!!!!!!!!! <3<3<3<3

2008-09-24 @ 21:42:39
Postat av: Anna

skojja inte matten är bland det svåraste jag varit med om! :O skojja inte..

hihi neeej du är bäst min käraste! det vet du ju!

jag har glömt att reta dej idag, angående f du vet.. hihi jag vet hur många poäng han har! hih

2008-09-24 @ 21:45:28
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Anna

men det är så jävla roligt att reta dej! ahaha snart kommer han att gilla dej, ta första steget bara! =) ahah älsakr dej också gumman du betyder så mycket!

2008-09-24 @ 23:42:43
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0