he´s so cute<3

Vaknade vit halv åtta, och ville verkligen itne gå upp, top cyckeln till idrottens hus och hade nån genomgång , som va booring, sen fick vi skjuts till skolan, hade sjuukt många lektioner som gick bajs.., efter skolan drog jag hem, åt lite och sov typ en timme sen va det iväg till träningen, som va fett jobbig vi hoppade fan konstant i 1 och en halv timme;P....
när ja kom hem va det jätte god mat:), och nu sitter jag här og bestämmer planer inför helgen,:)
Vidar, anders och jag ska sova hoss max sen får vi se va vi hittar på mer:)

Vidar och max<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

chjärtaf, chjärtaf

2008-09-23 @ 20:21:58
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gumman vad gullig du är! klart det kan bli så, jag kan fråga vad hans känslor är för dej!=) om du vill! jag är bra på sånt.. bara så att du vet! puss

2008-09-23 @ 21:12:27
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0