Grattis jessica=)

god morgon!:)
sov inte så bra inatt så jag är väldigt trött men men.... igår va vi i danmarkskyrka och uppträde på vår tränares bröllop, det va kul!, och hon va så himla vacker!!:) efter det blev det mys kväll med mamma, först fotboll, bara synd att min chippen är skadad igen:(, matchen va väl okej, men det blev bara lika..... efetr det va det dannys tur att dansa, han  va grymt duktig jeanette med förden delen:;)... dom kom tyvär bara 11 , jävla dommare!!
efter det, kllade vi på en film, sen gick jag och la mig  för jag va sjkuukt trött, idag är det träning får se hur mycket min ttumme orkar vara med!, hoppas jag kan köra ganska mycket iallafall:), juste är det nån som sätt mina nycklar?^^ hihi har tappat bort dom;P.......
nej nu ska jag göra mig i ordning, för jag ska nog ner på sta n med malle och fia!
ha det braa!!
 så himla fina<3

Kommentarer
Postat av: Anna

men älskling du är ändå tusen gånger sötare!!!<3

2008-09-11 @ 17:39:07
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0