...

tjabba tjena hallå jag säger så.
 
skolan va seg idag , kanske för att man var död efter helgen..... så därför berättar jag om den iställeet.

det började i tosdags vid 5 vi körde mest lätta bygg i början , sen lärde vi oss några bygg som skulle vara i programmet, träningen slutade vid halvtio och jag sommmnade direkt efter duschen , fredagens träninge började kvart i sex vi sprang lite, sen drog vi in och körde gymmnastik som gick kuk för min del men bra för resten...... i lördags började vi vid nio och  fick vi lära oss lite av programmet, och det var grymt, men sjuukt jobbigt, man höll på att dö när det bara var 1 och en halv timma kvar, vid 6 slutade vi och jag somnnade också dirket när jag la mig på huvudkudden, vid tio tiden. igår fick vi sovmorgon till kvart i tolv drog iväg till valsätra skolan och körde bygg tills klockan tre då vi fick 2 timmars paus , vi började igen på c-hallen och fick sista delen av programmet, dansen och slutet är gryyymt, om man inte står längst bak och spottar slutbygget, haha jag tycker synd om dig ankiborg!! ;).....
Och efter denna helg säger jag bara Hökar 2008-2009 kommer bli oslag bara!! (de vill säga om vi sätter allt;Dahahhaha)


ne nu måste jag plugga español !! chao!

 i just want you to know that i like you!


Kommentarer
Postat av: Ankiborg

jag är fett avis på alla er som inte behöver sluta i ett bygg!! haaaa jag alltid får göra det morr morr älskar dej!!

2008-10-06 @ 21:46:09
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0