Underbart!!

Sitter och gör en svenska läxa as tråkig men det måste ju göras!
Tänkte berätta lite om helgen,

Väcktes av mamma vid halv ett , och gick upp och packade lite saker drog till bussen och träffade lillen och hennes mamma, haha och jag visste ju egentligen inte att dom skulle hänga med;) haha ....
kom till båten och fick vänta typ en och enhalv time innan vi fick dra på men det va kul att sitta och kolla på alla konstiga människorxD.. kom på båten gick till vårat sjuukt lilla rum, och sen fixade vi oss iordning för kvällen, drog och å ten sjuukt god middag, sen gick jag och lillen och kollade lite runt, plötsligt står världen sötaste Mattias framför mig, HiHi(a)
Stog och snackade med honom ett tag, men sen va han tvungen att dra vidare och fixa sig innan hans spelning.
Vi drog och spelade lite spel, och vann typ 200 spänn :D hihi..  köpte lite saker och drog senare till "dans golvet" ahah dansade än stund , och skratta Jävligt mycket åt alla konstiga dans stilerxD... Det började närma sig 12 och alla sammlades runt scenen, och själv klart stog vi längst framm;)....
 Pojkarna kom in och Körde en sjuuuukt bra spelning, fan den bästa jag vart på, den va sådant tryck!! och shiit va folk mosade mig därframme haha alla tryckte påxD...
Klockan närmade sig halv tre och mamma och annalena drog ner och sov medans jag och lillen fortsatte en stund till


Nästa dag vaknade jag  vi halv nio och va tvungen att gå up (PALLLLLLLLLA?) för frukosten stängde snart..
Fick lite senare veta att emd skulle ha signering och  drog dit och kööön va faan över hela båten haha, så det va bara att "råka" tränga sig lite haha...efter lite snack med dom va vi framme och åkte hem med bussen runt 4  .

Kom hem Kvart över fem fick mcdonalds och drog på träning, jag sög efter som jag va så sjuukt trött och allt va Kaos haha......

ne nu måste jag fortsätta med Läxan!! ha det!! Puss<3

Fick bilden av nån  tjej!xD haha har ingen annan från kryssningen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0