Saknar Norge...

hej allesamans, nu är jag hemma igen.... och tänkte berätta om helgen lite mer än jag gjort i mina korta bloggar;)..

I fredags tog jag och ida flyget klockan 4 och landade kvart i fem i norge, och vivi mötte oss där!! shiit va jag saknat dig gumman!!, vi tog tåget hem till vivi, och åt sjuukt god middag och kollade på film och myste hela kvällen... vaknade vid 11 nästa dag  och vi gjorde oss i ordning och drog till drammen.... köpte biljetter och gick in och letade bra platser.. ser didi nikki och alex stå och träna ute på matten, och börjar gå mot dom... kollar ltie till vänt´ster och ser stig haha.. j´(och jag som sa till ida att jag verkligen ite ville träffa hanxD men men... han stog och vinkade glatt och sprang emot mig, lyfte upp mig och sa "äntligen får jag träffa dig sötnos" hmm... aa men vist jag har längtat medXD ahha eller inte men han va faktiskt mycket snällare än jag trott.... drog och snackade med didi nikki och alex, ahha didi och nikki hade missat förträningen ahha puckonxD, Alex försökte övertala mig att tävla individuelt  efter som Stig den fegisen hade strykit sig (han var ju Skadad eller va det nu va  hahahxD)haha... tävlingen drog igång och laget va duktiga, sen blev det dags för didi och nikki, dom va duktiga, synd bara att dom inte satte allt, men dom kom två:)... sen var det Alex tur och han ägde !! :D..... Stigs lag va typ sist och va helt okej,(dom vann)... Han körde mycket gymnastik och var grymt duktig( hmm.... va inte han skadad?:S hahaxD)... när prisutdelningen var klar, började folk bygga och köra gymnastik... Alex körde hel och bowxD ahah...sen efter typ en timmes lek så drog vi till omklädning rummen... haha sen när vi skulle dra så dissade stig ida så hååårt ahha fan va jag gaarvaxD : han säger hejdå till typ alla sen går han framm och pussar mig, och snackar o att han vill ses ikväll bla bla bla,sen går han bara för bi  ida ahha hon fick inte äns ett hejdåxD ahha jag och ida garva så mycket efter detxD........

Sen drog vi hem till vivi åt mat och , väntade på att fol skulle bestämma sig vad dom skulle göra, tills slut bestämmde folk att dom skulle på krogen så vi kunde itne följa med, och nikki och julies buss hem til oss hade redan gått så det blev film kväll igen, och lika mysigt va det.... sen somnade jag och vaknade vid ett. ida hade redan dragit till island och jag och vivi gjorde oss iordning, trog ner på"byn" och träffade didi och Alex, satt och snackade ett bra tag tills det bara var 5 min tills Alex buss gick, haha den stackarn skulle åka buss själv till göteborg..... vi sa hej då till dom och satte oss på ett fik... klockan 4 sa jag hej då till vivi och satte mig på tåget mot flygplatsen.. fick vänta där en och en halv timme tills mitt flg gick.. klockan halv nio var jag hemma i uppsala igen.... Tack för en underbar helg allesammans!!!<3 vi ses nästa år på eiker(om inte tidigare) och då lovar jag alex då tävlar jag;):D......




Ne nu ska jag göra lite mat och så får vi se vad som händer idag!! puuuss puss!<3





Eiker08<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0