Eiker open!!

halloj, vaknade vid halv åtta tiden och gjorde mig i ordning för skolan, som va värdelös!! sista lektioen söööög verkligen...
Drog hem gjorde klart svenska läxan:D haha.. fixade lite grejer och lagade mat till hela familjen (för förstagången hahhxD) men det bler riktigt gott!!...

Imorn är det ganska  chill dag, sen träning med CA och TBS, fett nice:) ahhaxD...

Juste på fredag drar jag och Ida-maria till Norge:d ska bli sjjukt kul, Äntligen får jag träffa vidar igen!!, vi ska ha det kul, och åka och kolla på eiker och träffa folk:D....
nee nu ska jag kolla på tv!! puss


Känsla<3

Kommentarer
Postat av: Anna

du är sööööt!! kommer sakna dej under lovet!! pussar!

2008-10-24 @ 13:31:58
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0