Camp texas dag 2=)

skolan började vid halv nio med matte, som för en gångs skull gick bra;D... ahah, sen va det historia som jag hatar ahha, sen  hade vi sammarbetsövningar, som va roliga;D hihi^^ sen lunch kort mentorstid sen slutade vi vid halv ett, jag och ankiborg drog hem till mig, kollade på roliga klipp på youtube och sn drog ankiborg ner på stan jag och morsan drog och handlade, och sen gjorde vi lite mat..

2 timmar senare var den efter längtade träningen, Gerald du är seriöst min nya idol!!, Träningen gick sjuuukt bra många klarade nya saker, jag är stolt över er Häkar!! för mig gick det väl okej, bara min Jävla fucking kuk fot som gör sjuuukt ont men sånt är livet lixom;D...Imorn är det träningen mellan 9-18 och vi ska få programmet då!:D ska bli jätte kul:).
 ne nu ska jag kolla lite på tv! ha det braa! puss alla gullungar !<3



I miss you honey!<3


Kommentarer
Postat av: y.

mattebästis xD

2008-10-05 @ 14:36:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0