Bara 4 dagar kvar....

Tjabba, har inte skrivit på några dagar. har bara inte haft lust;P hehe..
Måndag, skola som vanligt, sen träning, som inte va så kul, det va typ inga där, och vi gjorde inte så mycket, men ändå kul att träfa alla hökar som vanligt!!,

idag försov jag mig,(som vanligt hahaxD), kom till skolan vid 12 , hade spanske fick tbx provet, som gick baaaaaaaaaalle, bara vg, men men.... sen historia, vi målade typ bara kartor , sen en jävligt jobbig samhällskunskap lektione, den tog typ aldrig slut, sen svenska , vi skulle läsa men jag körde argaleken med folk i ställletxD haha..

Ikväll ska jag ut och äta med famlijen tror jag, sen ska jag nog bara vara hemma och chilla, skriver kasnke mer senare...
bye bye...




du och jag ?
men jag vet  att det aldrig kommer hända...


Kommentarer
Postat av: Anna

nee du är sötare!! är det f i l... som du menar? du biffiga brownie blir jättebra!! puss på stjärten

2008-10-14 @ 19:57:42
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Ankiborg såklart

men du det kan bli ni om du tar första steget, visar vad du vill! för du har ju känslor, och det kan du utveckla! prata med honom, lite försiktigt, men jag vet att det kommer ordna ut sig!

2008-10-14 @ 22:00:25
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

nämen gumman då!

varför skulle det aldrig kunna bli ni?

så klart att det går :)

<3

2008-10-15 @ 13:14:05
URL: http://cheermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0