18oktober....<3

yooo... väcktes vi halv åtta idag, fixade mig och drog till skolan, Spanska prov första lektionen, pallade vekligen inte, men provet var skit lätt så det va ju bra, om jag bara får g komer jag skjuta mig själv ahahXD..... resten av skolan va väl som vanligt, men jag säger bara en sak danne om du berättar för en viss person kommer jag och anna knulla sönder dig!!;) ahha.... ne nu ska jag ta en cola och titta på tv , kasnke skriver mer sen... ha det!!

Juste vi fick skolfotot igår haha, inte dirket ett så fint;D







 


Kommentarer
Postat av: Ankiborg

älskling du är alltid fin i mina ögon!<3

2008-10-09 @ 16:30:57
Postat av: Anonym

Ja du ar alltid fin cariin!!! <3<3<3<3

2008-10-09 @ 17:32:00
URL: http://annawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0