i´m happy.....

hej allesamans.... kom hem från körskolan nyss efter 3 timmars teori ... jätte kul;D ahha eller itne.....

dagen började halvtio med matte som för engåns skull var lätt:)....sen rast innan engelska provet .. lunch som smaka bajs och senare samhällskunskap......drog upp till sjuhuset direkt fick sitta och vänta (efetr som det är kaos i det här vädret).... doktorn kom och sa att det antagligen va mitt ledband som va trasigt.. men kunde också vara en spricka.. så han skicka upp mig på röntken.... hmm..100 pers i väntrummet.....typ minst 5 timmars väntan så jag drog ner till mamma så hon fixade så jag kunde gå hem istället^^.... och koma tillbaka och röntka nån annandag.... men jag kommer iallafall itne få gips:D......aja...imorn är det chill dag och fredag slutar man 9.30::) så sjuukt skönt!!!

Helgen kommer bli helt jävla underbar!!<3

Bästavän du betyder allf för mig!<3
du jag och dansky ihelgen....den kan itne bli bättre^^
älskar dig hjärtat<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi , nee det kan itne bli bättre! (a) hah



omg, den där bilden!

jag är en stucken griiiiiiiis :D



älskardig<3

2008-11-27 @ 11:55:06
URL: http://cheermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0