i´m right here..

hello sweden.... hihi^^
hoppas allt är bra med er! sitter och lyssnar på musik och sjunger^^.... har just ätit middag ed familjen och max..och ska börja på en debbat artikel som ska vara klar tills imorn:/...


Dagen började med historia prov som gick rent åthelvete.....drog hem efter det eftersom vi har resurs dag idag...Skööönt!! 
Åt lunch med mammi på pannini Mums!!
drog sen hem och bakade lussebullar, och fy faan vad det är gott!! Undrar om jag är den ända som vill ha lussebullar året om?!^^

Ikväll blir det att sitta framför tv, min älskling är ju med=) och jag hoppas allt Sverige vinner ofcourse!!
nee nu måste jag sjunga lite mer ... jagoch virre ska ju söka till idolXD haha...

Puss puss!

I mina ögon är du bäst!<3




Kommentarer
Postat av: y.

haha du gillar mat? ;)

2008-11-19 @ 22:50:37
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Panini? Deras pizza? jag tror jag åt där förra gången jag var i uppsala! Sjuuukt gott!

2008-11-19 @ 23:09:50
Postat av: Carin

jaa Pizzan är as gooooood:D hihi men lussebullar är godare;)

2008-11-19 @ 23:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0