I love u baby....

Hej allesammans, igår vaknade jag vid 12 gjorde mig iordning och städade ...

20 över 8 träffade jag Cheerwallis och Ankiborg på bion, köpte biljetter och drog och köpte chips^^.... sen när vi skulle gå in på bion Stod nicco och rev biljetterna^^ hihi, Wallis öppnade fel dör , när vi skulle gå in haha...
Filmen började och den var grym, men nånting saknades.... men den a ändå braa!!

Efter bion cycklade jag och nicco hem tll henne och hämtade grejer, sen drog vi hem till mig, kollade på tv och bara hade det mysigt, klockan 3 blev vi hungriga och cycklade ner på stan och shiit va folk va knäppa... i kön började två killar prata med oss om konstiga saker, och samtidigt tar oss på rövenxD haha.... sen när vi går och sätter och så roppar några killar efter oss, sen när vi suttit och ätit en stund, så kommer en kille framm med en lapp : I love u  ring mig så ska jag berätta e hemlis 0704535048..... haha faan va vi garvade.. sen när han ska gå kommer han fram igen, med två glassar och säger att vi itne får tappa bort lappen, och undrar vad vi ska göra nu, för han skulle på fest.... och självklart hängde vi med han............ haha eller inte, vi drog hem och började stretcha, nicko fick nästan deadly och jag drog en bow=) hihi....
tack för allt sötnos!!!

Du är underbar<3


Kommentarer
Postat av: nicco

du är underbar älskling. tack för en underbar dag/natt, hihi.

jag älskar dig <3

2008-11-04 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0