Gips upp till armbågen...haha

nu va det länge sen jag skrev här , men jag har inte haft nån lust;P

veckan har väl vart okej... fick iallafall G på matte provet som jag trodde va hårt ig^^...
fredag skola , slutade vid halv tolv..drog hem och fixa lite grejer...senare i väg på träning som va sjukt kul! lärde oss lite nya grejer i programmer och fick höra musiken =)...
sen hem åt lite och sen kolla på oröstningen på idol Robin gick vidare=) fy faan va skönt!! han ägde verkligen !!

Lördag vaknade runt 1 tror jag...blev bara en sånn här skön dag... lite pluggoxå!....

Idag vaknade jag vid 11.53 haha om det ska vara exakt^^... av ett sms haah fy faan va jag ryckte tillxD nu ligger jag och kollar reprisen på idol...och väntar på att mamma ska komma hem och laga mat(a)...
ne nu har jag ine så mycket mer att skriva! eller joo att min pappa är världens klantigasteXD... haha det är så att av nån konstig anledning så hammnar min pappa oftast på akuten efter varje jobb fest och i fredags va det en.... haha be höver jag säga någe mer?xD
puss<3


You'll remember me when the west wind moves
Upon the fields of barley
You forget the sun in his jealous sky
As we walk in fields of gold




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0