Alex kör du kör jag, right?:)

Heeeeeej...
Ligger i sängen och borde egentligen plugga... Matte prov imorn:/..... jag orkar ingenting nu för tiden...pallar inte skolan pallar knappt träna pallar inte äta pallar fan itne leva..... men men det komer väl bättre tider sart får man hoppas!!
man ska inte ge bara för man mår dåligt!!ne nu ska jag inte deppa ner er..


Vaknade vid 8... drog till skolan.... drog ner på stan vid 2 och träffade malle.. drog hem och hade sjuukt roligt (som allid):D...
cyklade till fyrishov .. för vi skulle ha uppvisning... för nån grej.. kom hem vid halv 8 och somnade vaknade vid 10 och pluggade lite.. nu sitter jag bara och tråkar.. ska nog sätta på en film så jag somnar!!
ha det bäst!!<3

Jag förstår inte vad det är ni gör...
men ni gör mig lycklig!
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofcourse har vi alltid roligt:D

<3<3

2008-11-13 @ 13:08:58
URL: http://cheermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0