yeeeeees!:D

heej allesammans!!
henke ska va med i landslaget på Em hihi faan va kuul!!:D
och min älskling kom oxå med!:)
CHRISTIAN "CHIPPEN" WILHELMSSON<3
imorn är jag ledig så det blir fett skönt!:) emd släpper oxå sitt första album imorn så det blir fett kul !:D
ikväll blir det vell mest chill framför tv, och datan:)  men ha det gött så ses vi och hörs!!

juste det glömde jag och säga jessica ringde för en stund sen och sa att jag kom med i senior a dam, och en annan glad nyhet var att det kanske ska bli ett mixed lag om pojkarna lovar att satsa 100% så nu är det bara övertala grabsen att komma på alla träningar så slipper jag anders och gravis starta ett eget lagXD
ahha ha det bääst!!

pussar!!<3


image16
Jag saknar dig pello, för du är den bästa som har hänt mig!!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0