Saknar dig andréasson!<3

heej allesammans, idag försov jag med till klockan ett haha han presis till bild provet som för den delen gick skit. efter bilden hade vi matte men jag har redan gjort klart nationella så jag och max satt bara och chilla:) efter skolan drog jag och köpte emds nya album, och jag diggar det sjuuuukt mycket!<3 bra jobbat pojkar:)
ikväll ska vi ha en till födelsedags middag för mamma.
Imorn ska jag sova ut :) och det ska blir så skönt, på lördag ska jag träffa ola:) det var sjuukt länge sen vi sågs.
haa en bra heeelg!! pussar /Cackiborg



Mattias Andréasson! jag säger bara en sak:
Jag älskar dig..<3

 Jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig.......<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0