Imorn åker vi!!:D

imorn startar vi vår underbara bussresa till borås,och jag ska sitta bredvid min älskade ankiborg:D:D<3
det ska bli kul:D
sen sak vi ut och äta på kvällen med laget och nästa dag är det dags för oss att titta på seniorerna när dom tävlar:)
och sen på södndag är det excaliburs dag ! den dagen som vi har tränat ett år till, och nu jävlar excaliburs ska vi visa att vi är bääääst! för skulle det inte vara världens skönaste skänsla att i just den sekunden pogrammen tar slut få veta att vi satt hela programmet! för mer en vårt bästa akn vi itne göra ! och gör vi vårt bästa har vi chans att få det där guldet!:) och det ska vi ha eller hur!?
så nu går vi ut och gör sm till KAAAAT TJIIING för det vet jag att vi kan!!<3
 jag säger bara who rocks the house?

nu ska jag i i duschen! men  jag skriver opm när vi tog guldet på måndag!;) hahhXD

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Ankiborg!

som in i helvete att vi ska!! vi ska ge järnet och satsa upp till 100% och verkligen visa alla att vi kan, förra året så skämtade vi ju bara men
det gör vi inte det här året, nej nu är vi fullt seriösa och mer taggade än nånsin!!! wihooo

men bästa av allt är ju att jag får sitta bredvid min älskade cackiborg på bussen!!

2008-05-01 @ 16:03:26
Postat av: Linnea

jo men det gick ju så jävla bra för oss oxå ju, Ett j'ävla katjing!
Älskar er excaliburs (som nu kommer splittras)

2008-05-12 @ 19:36:09
URL: http://DessBill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0