For you....

hejsan!
hoppas allt är bra med er!!, kom hem från skolan för en stund sen  och ska ner på stan med masen snart.... men tycker att jag skulle skriva lite innan.
Bara 13 dagar till avslutningen.. det ska bli så jävla skönt att få sommar lov:D..... men jag är också fett nervös för jag ska sjunga solo på sjuornas avslutning hihi så jag måste fan träna varje dag, så alla stämmor sitter så jag inte skämmer ut mig totalt då haha...
idag ska jag shoppa avslutningklänning och bal skor sen skulle jag typ köpa en oresent till lousie som tar studenten imorn:D , sen drar jag till landet och ska träffa wille och ebba och resten av släkten som jag inte träffsat på typ ett år känns det som haha...
OM typ 2 veckkor får jag träffa min älskling mattelito igen.. det var sjkt länge sen och jag längatr som fan:D hihi
nej nu ska jag inte tråka ut er mer!!
ha det bääst!
massa pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0