Bara för att jag och hanna kommer döXD

heej hej!:)
 ska snart gå och lägga mig men ville bara skriva här lite innan! skolan va helt okej idga vi var bara tjejerna på fotbollen så vi passade på att bara leka hahaXD.
sen var det kör för solisterna.... jag vet jag kommer inte våga sjunga sola för hela skolan ahha men vi får se .......
imorn blir det mys kväll med min älsklings tjej ankiborg:D<3
på måndag börjar fysträningarna med laget och jag och hanna komer dö för vi har så dålig konditionXD haha
nej nu ska jag sussa sovgott och ha det bääst!!

 
Bäst: Min ankiborg:D<3
Sämst: E.M.D har åkt ner från första platsen på rix:( ahha

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, ni är inte dom enda som kommer at dö.
Men jag slipper faktiskt på Måndag, jag kan inte komma då. stackars mig!

2008-05-24 @ 13:15:02
URL: http://DessBill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0