jag är seg på att blogga!!!

heeej alla underbara!! eller det är nog bara min ankiborg som läser denna blogg men ändå;P haha
idag är det bara 10 dagar till dm och jag är fett nervös ahha men vi kommer krossa!!!!
imorn ska jag sova hos makaron och sen på lördag ska jag malle sofia linnea och lovisa till stockholm och kolla på deras dm! och så får jag  ju träffa mina älskade hodde och fridy:)
sen efter tävlingen  ska min älskade uinderbara snällaste sötaste bästaste ankiborg sova här:) och vi ska kolla på melodifestivalen:)
hihi nu orkar jag inte skriva mer!!
hehe



puuuuuuuuuuuss och godnatt:D<333333

Kommentarer
Postat av: Anna

hihih aa det var på tiden=) jag kanske också kommer på dm:et!! jue!!
det ska bli så himla dunderroligt att sova hemma hos dej!!!
älskar dej

2008-03-06 @ 20:56:36
Postat av: anna w

Jag läster den också carin!!!!

2008-03-14 @ 15:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0