faaan!

taack för en underbar kväll Anna Lina Malle Lisa Nicko Sofia!! ni är underbara!!!<3jag älskar er så obeskrivligt mycket!!

faaan min älskling åkte ut ur let´sdance idag:(:(:(:( en unerbar kväll och så slutar den med att du åker ut:(( faaan det är ju ingen ide att titta längre för let´s dance är ingentin utan dig gubben!! du var värd att gå längre,för du var/är grym....men vi ses i sommar:)!


fick ett grattis i förskått av världens bästa matte igår:D:D: taaaack älskling!!! och jag lovar jag ska ha en underbar födelsedag imor som du sa!!!
image8Mattelito du betyder mer än mycket för mig sötnos!!
image10danny-boy du är grym!!!<3

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

fina bilde

2008-03-14 @ 23:27:37
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0