AACLL<3 älskar er giirls!

heej:)
vaknade vid tolv idag , etfer en rolig dag igår:D , den började med att stå och dela ut lapper i ös regn , och man va tvungen att ha en keps på sigXD haha, efter det drog jag ankiborg och lisse till mc donalds och åt lite, sen drog jag hem och chilla ett litet tag...1 minut innan matchen började kom ankiborg och anna med gooooooodis och chips och chillinötter:D hihi, och ännu lite senare och lisse och lina,vi hade värsta hejjar klacken:D alla vet ju vad som hände i matchen så jag behöver inte prata mer om det......
sen kollade vi på youtube lite.. och vid 10 tiden drog jag anna och lisa till kvarnen och hyrde 3 filmer, på vägen hem tuttade en bil på anna haha hon visade absolut ingen tingXD........vi kom hem myste ihop oss och satte oss framför tv..... aha vi började med skräckfilmen haha och jag och ankiborg va intealls rädda!!;D....sen kollade vi på en anna film och jag och ankiborg somnade medans lisse lina och anna gick på natt promenad.......hihi Tack för e underbar kväll!!<3
imorn drar jag till landet och är där ett tag det ska bli myyys
ahah besök nelsson.blogg.se haha det är världens skönaste blogg..... och så seriös eller hur lisse;)
haha ha det bääst
pussar!

Kommentarer
Postat av: Lisse

OMG, alla måste läsa min blogg !! Jag är sååååååå topnotch ! Pussss BABYYY <3<3<3

2008-06-16 @ 00:22:13
Postat av: anna

2008-06-16 @ 10:52:50
URL: http://annawallstrom.blogg.e
Postat av: anna

Neeej!!!! jag showade ju verkligen ngenting!!!Herregud det v ju så himla pinsamt. jag doog:O

Puss äälsk<3

2008-06-16 @ 10:54:55
URL: http://annawallstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

vi måste göra det igen och en gång till och massor med fler gånger för det var så underbart roligt!!!!!!! hihih och neee vi va inte alls rädda, men lina var!! haha

2008-06-16 @ 12:34:43
URL: http://ankiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0