Tro det eller ej men jag älskar faktiskt dej......

Heej everybody, kollar på fotbollen men ville skriva lite ändå.
imron ska jag vara med malle tror jag och fixa lite saker till torsdag:D sen träning som jag kommer dö påXD haha lycka till  med min konditionXD aja man får vell försöka....tisdag blir det antagligen all sång på skansen fast det ska nog regna så vi får se... onsdag har jag ingen anning om vad jag ska göra men på torsdag blir det E.M.D.:D *hihi*,
fredag ska vi ha kockskola tror jag , jag danni lillponken lollo och dinkyboy:) som vi alltid har det ska bli kul....
nej nu måste jag fortsätta kolla. ha det bääst
Sötnos<3

Kommentarer
Postat av: Anna

tack, jag älskar dej med!!!<3

2008-06-29 @ 22:39:05
URL: http://ankiborg.blogg.se/
Postat av: Carin

men älskling, det visste du ju innan och det är en självklarhet juu!!!!<3

2008-06-29 @ 23:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0