tjaa snygging......

heeeeeeeeeeej:D
jag kom  just hem från rixfm men jag kanske borde börja från början på denna dag...
Jag vaknade av väckarklockan klockan 06.15 vill e verkligen inte gå upp men man va ju tvungen... gjorde mig i ordning och drog senare till tåget som gick 07.05 kom framm till västerås vid kvart över åtta tiden, och började gå  mot lögarängen, när jag kommit framm dit va det bara två tjejer där(som jag kännde) hihivi fick platser alra längst framm i mitten:)
vi drog till pressbyron och åt frukost och köpte med oss lite gott till scenen... sen sov jag tilll typ tolv haha... vi drog runt lite tills klockan va två då va det signering med nordman haha det va typ inga där;P så vi drog vidare i upplevelsebyn... 15.00 var det soundcheck först va det nordman , och sen kom emd:) hihi lika söta som vanligt!! efter det sprang alla till lilla scenen för emd skulle signera 16.00.... och kön var sjuuukt lång men jag stog ganska långt fram:).... efter typ en halv timmes kö var det min tur att gå upp på scen
erik: tja snygging
Jag :heeeej:D
Erik:Va fin du är
Jag :tack dessamma !
Jag räcker framm mitt linné och emd skivan
Erik :sså du vet vell att det här är Världens bästa skivaXD
Jag : jaaa det är klart!
*kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam*

Danny *gör en blinkning med ögat och pekar på mig*
danny:heeej sötnos
Jag :hej finaste.
Danny: allt bra med dig?
Jag :jaa självklart:) sj?
Danny :joo det är braa
 Matte tittar mot mig och ler exakt när jag ska krama danny , så skyndar han sig före att krama migXD
Danny: meeeeh det var ju min tur ju:( haha
Matte: förlåååt danis.
*danny får sin kram, och jag viskar i hans öra att han är grym,*
Danny: Tack sötnos,<3

Matte: heej Carin
Jag :hej mattelito
Matte:det va länge sen jag har saknat dig
jag :jag har saknat dig med
Matte: förlåt att jag aldrig svarar på myspace längre men jag har typ ingen tid.
Jag : det är lugnt!
Matte: det är vaaaaaaaaaaaaaaarmt
Jag: ehh mm;P
Nån vakt: du måste skynda på nu
Jag : okej:(
Matte: hej då hoppas vi ses snart igen.
*kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, jag viskar i hans öra att han är bäst*
Matte:nej du är bääst
Jag:nej du^^
Matte: okej då, puss  och kram
*vink vink*

hihi dom ör för söta dom pojkarna, sen satte vi oss och sega i några timmar till tills det var dags för rix fm att börja
Ramsells va först ut som vanligt och drog igång publiken, sen va det nordman och det var känsla när alla sjöng vandraren.... Sen kom sonja , och efter det sibel.... sen rongedal..
 och sist men inte mins E.M.D. hihi det va ju inte lite drag då:) shiiitvilken käänsla i alone
Sen utmanade grabbarna publiken med om att alla skickade ett sms till cansrfonden skulle dom strippa haha gissa om alla gjorde det?

SÅ KLARTXD haha
KIllarna sliter av sig slippsarna, och vänder sig om när dom knäpper uppp skjortan sen drar dom av sig, haha men till allas becvikning hade dom sverige tröjjor under, sen blev det hejjar klack, efter som det är match imorn...
dom sjöng sista låten och jag fick en släng puss av danny:) hihi sen var rix fm slut
Tack för denna gång pojkar!!<3

Jag älskar er<3(bilder kommer senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0