Sommar:D

heej allassammans:D hoppas allt är bra med er!
jag har själv haft det underbart!, midsommar,va sjukt kul med dinky boy all annan släkt och vänner:D kanske skriver mer om det senare..
annars har jag bara varit på landet och chillat, på stranden ,åkt vattenskidor och bara haft det underbart....
jobbat har vi oxå gjort där  vi målade hela ladan städade stranden och oljade alla möbler... min släkt hade det rolligt med allt jobb medans jag satt på stranden med alla barna och var barnvaktt:D hehe...
kom hem idag , ganska skönt faktiskt , men jag ska tillbaka på fredag tror jag.... på torsdag blig det  emd :D hihi har saknat er pojkar..... nej  nu ska jag kollapå tv kanske bloggar mer senare puuuuuss!<3

Kommentarer
Postat av: Ankiborg

det var en oerhört söt grejj på bild fyra!!!<3

2008-06-29 @ 18:45:06
Postat av: carin

Taack älskling men du är sötare:)<3

2008-06-29 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0